Gimnazjum Nr 8

im. Stanisława Ligonia w Rudzie Śląskiej

 

 

Szkoła Współpracy

 

 

 

 

Konkursu Ojczyzny Polszczyzny - reportaż

 

 

4 stycznia 2012 r. w Częstochowie odbył się wojewódzki etap Konkursu Ojczyzny Polszczyzny, do którego zakwalifikowali się :


Klaudia Czekajło z kl. 2 b
Denis Kłos z kl. 1 b

 

 

 

 

 

 

Denis Kłos spisał się rewelacyjnie
i awansował do „małego finału",
który odbył się 11 stycznia br.
również w Częstochowie.
Uplasował się tuż za uczniami klas trzecich
i zdobył wyróżnienie.


GRATULUJEMY !!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

POEZJA WOLNOŚCIOWA OKRESU PRL-u

UCZESTNICY WOJEWÓDZKIEGO KONKURSU RECYTATORSKIEGO " POEZJA WOLNOŚCIOWA OKRESU PRL-u"


JULIA HANKE IIa i DENIS KŁOS Ib

 

 

 

 

WYNIKI WOJEWÓDZKIEGO KONKURSU RECYTATORSKIEGO
"POEZJA WOLNOŚCIOWA OKRESU PRL-u"


Kategoria - gimnazja:
I miejsce – Karolina Smolorz (Gimnazjum nr 17 Gliwice)
II miejsce – ex aequo: Martyna Roczkalska (Gimnazjum nr 10 Jaworzno), Denis Kłos (Gimnazjum nr 8 Ruda Śląska)
III miejsce – ex aequo : Jadwiga Beśka ( Publiczne Gimnazjum nr 1 Tarnowskie Góry), Karolina Kamińska ( Zespół Szkół we Wrzosowej)

 

 

 

JO WOM GODOM

SZKOLNI ZWYCIĘZCY REPREZENTUJĄCY NASZE GIMNAZJUM

W XII KONKURSIE GAWĘDZIARSKIM W GWARZE ŚLĄSKIEJ "JO WOM GODOM"

ORGANIZOWANYM PRZEZ CENTRUM EDUKACJI TWÓRCZEJ W ZABRZU


JOANNA MICHAŁEK KLASA IIIa
OLIWIA WAWRZYNEK KLASA IIb
MARIUSZ MACHURA KLASA IIIb

 

LAUREACI XXIV SZKOLNEGO KONKURSU ORTOGRAFICZNEGO

LAUREACI XXIV SZKOLNEGO KONKURSU ORTOGRAFICZNEGO


I MIEJSCE KAROLINA WILCZEK IIIb
II MIEJSCE TOMASZ SZWAJNOS IIIb
III MIEJSCE JOANNA MICHAŁEK IIIa
WYRÓŻNIENIA: ALEKSANDER KOPTOŃ IIa ORAZ DAWID PIETRZAK IIa

 

 

 

 

 

Szkoła Teatru

Szkoła Teatru, lekcja 1: dialog-spotkanie-zdarzenie

zajęcia w Teatrze Rozrywki w Chorzowie.

11.10.2012 r.

 

{gallery}/galeria/2012/10/szkola_teatru{/gallery}

 

 

9.11.2012 r. uczniowie wzięli udział w drugiej lekcji w ramach SZKOŁY TEATRU w chorzowskim Teatrze Rozrywki. Tym razem były to zajęcia pod hasłem: REŻYSER- PRZESTRZEŃ- INSCENIZACJA, które pokazywały, jaką rolę w tworzeniu inscenizacji odgrywa przestrzeń wykreowana za pomocą światła, dźwięku, barwy, przedmiotu i aktorskiego działania oraz jak scena współgra z wyobraźnią widzów.